W środę, 19 lutego, rozpocznie się przeprowadzka Wydziału Nadzoru, Kontroli i Rejestracji Pojazdów oraz Wydawania Uprawnień Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy do nowej siedziby.
W związku z przeprowadzką w środę i czwartek, 19 i 20 lutego pisma w sprawach stacji kontroli pojazdów, ośrodków szkolenia kierowców oraz instruktorów i diagnostów przyjmowane będą w dotychczasowej siedzibie Biura Administracji i Spraw Obywatelskich przy pl. Starynkiewicza 7/9, pok. 4 (sekretariat). Od piątku, 21 lutego interesanci będą przyjmowani w nowej siedzibie w Al. Jerozolimskich 28, na parterze, w sali obsługi.
Dodatkowo w środę i czwartek, 5 i 6 marca nieczynne będą stanowiska obsługi klienta w sprawach rejestracji pojazdów cudzoziemców oraz przedstawicielstw firma zagranicznych zlokalizowane w obecnej siedzibie Wydziału. Od piątku, 7 marca zainteresowanych zapraszamy w Al. Jerozolimskie 28, na parter, do pok. 4.
Przepraszamy za czasowe utrudnienia w obsłudze interesantów.